úterý 21. srpna 2012

Záznam třetí aneb Druhá část výletu

Sourozenci, tohle jsem dopsala včera večer. Nemám už k tomu co říct. Jo, povídka pro Katherinex vřele pokračuje, takže tu brzy čekejte další díl^_^ No nic, já se jdu dívat na Bleach, už mi zbývá jen pár dílů do konce. Řeknu vám, sere mě, že to už nepokračuje (i když to sere asi každého, kdo se na to díval xD). Tohle je krásné anime. Prostě krásné. Děj sice v té poslední sérii trošku zaostává, ale líbí se mi to provedení. Taky, že ten Bleach byl dost drahý, a proto ho přestali vysílat v televizi. Ale já se ho nemůžu nabažit, jsem na tom závislá xD A v předposlední sérii jsem byla závislá i na ději. To byly pořádné fightingy (i když podle mě byly nejlepší fightingy v sérii, kde skapal Aizen). A navíc to bylo i napínavé kvůli tomu, jak Ichigo furt ztrácel síly. Ale jak je v té poslední sérii získal zpět, tak to jsem lítala po pokoji radostí xD I když pro změnu fightingy stojí tak trošku za prd oproti tomu, co tam bylo. Přece jen, fullbringeři jsou slabší než shinigami, poslední díly to dokazují xD No, už nebudu zbytečně mlít a dávám sem povídku. Enjoy it^_^




Žádné komentáře:

Okomentovat