neděle 12. srpna 2012

Cesta-prolog


Eeee? Tehdy mi jeblo. Pořádně mi jeblo.
Mám ráda Naruta. Ale jsem i fandou série filmů o Harrym Potterovi (po tom posledním obzvlášť velkým). Pozor, tohle mě napadlo mně tohle napadlo z vlastní iniciativy bez toho, aniž bych fetovala kafe nebo brufen (myslím xD).
Nu, malý úvod ke vzniku nápadu. Šla jsem tehdá ze školy a co mě nenapadne. Napsat slash na HP.
Ale bacha. Ta múza si dávala nějak na čas, protože jsem dlouho nevěděla, na jaký pár. Čert to vem, tohle přemýšlení xD Napadla mě taková hovadina, že se tomu sama divím xD No prostě jsem přemýšlela a přemýšlela, až vzniklo tohle xD Mimochodem, za inspiraci k tomuhle páru děkuji mamče Keigh xD

Fandom: Harry Potter a Naruto
Pár: Sasan a Voldy (a Naghini, když na to přijde)
Žánr: slash/yaoi (říkejte tomu, jak chcete)
Anotace: trošku jsem pozměnila děj HP a Naruta. Celý Uchiha klan je naživu a ministrem kouzel je stále Kornelius Popletal. Brumbál je také naživu.

Když se jednoho dne vzbudíte ve svém domě, nepředpokládáte, že by se něco mohlo změnit. A už vůbec ne to, že tahle událost spustí koloběh dalších událostí. Ale co když se stane právě tohle? Představte si, že se ráno probudíte, normálně se nasnídáte, umyjete si zuby, oblečete se… prostě normálka. Jdete do práce. Ve vašem případě pracujete jako jounin ve Skryté Listové vesnici a dostáváte všelijaké mise. Ale co když se vám jedna mise nepovede? Kurevsky nepovede? Změní vám život. Doslova. Co byste dělali, kdybyste se najednou ocitli v úplně jiné dimenzi? Nevěděli, kde, co, jak, kdy, proč? Prostě byli totálně zmatení?
Já jen tak bloudil tím světem. Byl jsem zoufalý. Ano, i Uchiha může být zoufalý. Až jsem narazil na něj. Jen tak náhodou. On mi ukázal cestu. Spletitou cestu. Hrozivou. Plnou nenávisti. Ale mně to neštvalo. Vždyť nejsem jiný. Ani nevím, proč, ale nakonec se v něm objevila malá dušička. A vůbec, ani nevím, proč vám to vlastně píšu. Asi se potřebuju vyzpovídat. Dobře. Budete to tu mít. Jestli chcete, přečtěte si to. A jestli nechcete, tak ne.

Žádné komentáře:

Okomentovat