sobota 11. srpna 2012

Pátý díl-Veverky a ponožky?!


Řeknu vám, co jsem dělala v ten den, kdy jsem to psala, to netuším. A ještě víc netuším, co jsem jedla/pila/šlehla si/s kým jsem mluvila. Větší krávovina mě napadnout nemohla.
Jestli jste dostatečně psychicky připravení, tak šup pod perex.
WARNING: teď to nebude 18+. Zlekli jste se? Ne? Tak se připravte na to, že budete chcát smíchy.
PROHLÁŠENÍ: za újmy na zdraví způsobené pádem pod stůl a válením se smíchy po zemi neručím. Za újmy na duševním zdraví způsobené jakkoli také ne a už vůbec neručím za smrt způsobenou udušením se smíchy.

Ještě jsem vás neodradila? Jestli ne, tak to jsem fakt dobrá xD samochvála smrdí

"Tak dovolíš mi to?" háže na něj psí pohled. Zrzek se totiž nedá. Ichigo na něj chvíli hledí a uvažuje.

"Ne," poví nakonec. On bude uke… On! Renji ne! Nehodí se na to.
"Hm," udělá Renji. Odvrátí se a dělá se uraženým. Oba se jeden s druhým nebaví. Ichigo to nevydrží a po čtyřech k němu přeleze. Renji se však zas odvrátí. Ichigo ho přeleze rukama a nehne se nad jeho obličej s tím, že ho políbí. Sklání se k němu. Renji se odvrátí. Ichigo se k němu sklání z druhé strany. Renji uhýbá.
"Ale teď už jsem seme," povídá zrzek.
"Nestojím o tvoje polibky," povídá naoko podrážděně rudovlásek.
"Budeš muset," nedá se odbýt Ichigo. Snaží se ho políbit. Renji se ale nenechá.
"A že mi tu pusu nedáš?" provokuje ho mezi tím, jak se brání.
"Ale dám a rovnou tři," snaží se furt Ichigo. Sklání hlavu nad jeho ústa, Renji si před ně strká ruku. Ichigo ho za ni popadá. Renji se jeho hlavu snaží odvrátit druhou rukou. Nejde to. Strká do Ichigovy hrudi. Ichigo ho chytí i za druhou ruku. Renji se brání nohama. Ichigo, stále pevně svírající jeho ruce, mu vrazí koleno do rozkroku. Renji se vysmýkne. Ichigo se snaží sednout si na něj obkročmo. Renji mu brání nohama. Ichigovi se to ale nakonec povede. Uvelebí se obkročmo na Renjim a rozrazí mu ruce, které si červenovlásek snaží strčit před obličej. Ichigo mu vlepí ty tři malé pusy.
"Hn…," udělá zas rudovlásek.
"Ale no tak. Vždyť je to dobrá odměna za prohru, ne?" směje se Ichi.
"No jo," souhlasí nakonec jeho uke.
Ichigo chvíli sedí na něm a pak ho napadne praštěná věc. Začne dělat, že přiráží. Renji se chlame.
"JEĎ, BABY, JEĎ!" pobízí ho.
"JÓÓÓ!" zařve Ichigo a oba vyprsknou smíchy. Zrzek se svalí do trávy a oba se ještě chvíli řehtají. Oba se válejí smíchy po trávě a popadají se za břicho. Nemůžou přestat.
"Byl bys skvělý seme," zahýká Renji smíchy.
"Jo? Dík za kompliment," zahýká taktéž zrzek.
"Ale máš smůlu," pokračuje Ichigo po tom, co se oba uklidní.
"Proč?"
"Já jsem uke."
"Ale teď jsi byl seme."
"To jenom jako."
"Aha."
Minuta ticha. Renji pokračuje v dialogu:
"Řekni mi něco."
"Co?"
"Proč seme nemůže být najednou ve stejnou dobu uke?"
"Najednou? Vždyť to nejde."
"A proč to nejde? Bylo by to tak super."
"To já nevím, proč to nejde. Zeptej se veverek. Možná ti to řeknou."
"Myslíš, že veverky bývají najednou seme i uke?"
"Kdo ví. Jsou to potvory. Onehdy jsem od nich dostal šavlozubými ponožkami převlečenými za jakousi bedýnku. Ale až za nima půjdeš, tak jim hlavně nezapomeň donést ponožky."
"Šavlozubé?"
"Já nevím. Ale radši jo. Keigh říkala, že ty šavlozubé ponožky byly převlečené za tu bedýnku. Já to teda nevím jistě, ale vypadá to, že se s nimi veverky spikly."
"Fakt? To je mi drb teda."
"Jo, mimochodem, když už jsme u těch ponožek, já bych jim vzal i ty normální."
"A na co?"
"Jsou to potvory, ty veverky. Nic od nich nedostaneš zadarmo."
"To vím. Ale na co ty debilní normální ponožky?"
"No, když jsou extrémně smradlavé, dávají si je pod polštář, aby v noci měly co fetovat.
"A když jsou čisté?"
"Tak z nich ty smradlavé ponožky udělají. To je logické, ne?"
"Jak?"
"Nevím. Ale beztak nějakým podlým způsobem."
"Třeba mi je vrátím s tím, že je mám nosit dva měsíce v kuse v jedněch botách."
"Třeba. Jsou to potvory."
"Jsou, no."
"Renji?"
"Hn?"
"Miluji tě."
"Já tebe taky."
Polibek. Ichigo:
"Myslíš, že to veverky vědí?"
"Co?"
"Že se milujeme."
"Já nevím. Neznám veverky."
"Ani když jsou to převlečené čivavy?"
"Ani když jsou to převlečené čivavy."
"Aha."
"Ale stejně bych řekl, že to vědí."
"Jsou to potvory."
"To jo. Hele, odkud vlastně víš, že to jsou převlečené čivavy? Neznáš ty veverky nějak moc?"
"Či já vím, odkud to vím… Beztak taky od Keigh. Jak byly venčit tu čivavu. Víš, ne? Jak s nimi byla ještě Lula, Naru, Keishatko a Domča."
"Jo, tak. Hele… Tys fakt od těch veverek dostal bedýnkou?"
"Jo," mírně zrudnul Ichigo.
"A jakou?"
"Já nevím. Ani pořádně nevím, co ta bedýnka byla zač. A ani nevím, proč jsem jí po té hlavě dostal. Jako, chápej, já těm krysám zpropadeným nic neudělal. Jsou to jedny větší potvory než druhé."
"Chudáčku," polituje ho Renji, "pojď sem," přitáhne si ho za bradu a láskyplně a konejšivě políbí jeho ústa.

Žádné komentáře:

Okomentovat