čtvrtek 30. srpna 2012

- Day 06: Neobľúbené anime

Ty kks, já jsem debil, sourozenci... Já si právě smazala celý článek xD No, nevadí, naštěstí nebyl tak dlouhý. Já totiž za hodinu pádím na autobus a pak na vlak do Krnova, kde Hizaki (odkazy na její blogy tady a tady) pořádá Free Hug. Šíleně se na to těším a jak najdu foťák a baterky, tak něco vyfotím a hodím to sem :) (V mobilu mám foťák pojebaný, kua!)
No nic, no. K challenge:
Ani nemám neoblíbené anime. Cožpak to jde, když jsem otaku? xD Sice jsem ze začátku nemusela Kuroshitsuji, ale to se se 4. dílem změnilo xD Jo, vlastně, nesnáším Bakugan. To proto, že je to pro děcka a je to šíleně komerční a v mém okolí s tím blbne kdejaký capart. Ano, já blbnu s Bleachem, ale nemusím mít s tím každou blbost. Jo, kdyby se ty blbosti prodávaly a kdybych na to měla, tak tu každou blbost stejnak mám ale to je detail xD No, ale Japonci za to nemůžou, že je to komerční, u nich to byl propadák. To Amerika s tím ty děcka zblbla.

A písnička s MV, kde je taky Free Hug:
Kyaa, já tohle MVčko miluju*_* Je takové ňuňííí a roztomilé a ten Sungmin s Ryeowookem, já z nich nemůžu! Rozplývám se! Ne, už jsem se rozplynula xD

Žádné komentáře:

Okomentovat