úterý 28. srpna 2012

Jeeeeeb xD

Sourozenci, já vám objevila novou kapelu. A řeknu vám, jsem tak vysmátá, že i ten měsíček na hnoji s lečem je málo xD Mně z toho jebe. Pořádně mi z toho jebe. Doslova. S neteří jsme na to furt dokola kalily u nich na hřišti xD Ty vole, nám z toho jebalo teda požehnaně. Až jsem málem hlavou skončila v písku a natřískala si záda. Ale když ta písnička a to PV je tak dokonalé a roztomilé a chytlavé xD A ten zpěvák... On je prostě SUGOII! K sežrání je, jak se směje, k sežrání je, jak se nesměje, zpívá skvěle, já ho jdu ZEŽRAT!!!
Udělala jsem si seznam kapel, na které chci jít a The Kiddie v něm rozhodně nechybí :3

Prostě:
Smile smile smile sore nara isso zenshin de waratte mite hora
Smile smile smile kanashii toki mo waraitobashite yo
Smile smile smile bannou muteki no shohousen tameshite mite hora
Smile smile smile mayoeru toki koso jibun rashiku are

A tohle dneska poslcouchám celý den a zpívám si to celý den...

Žádné komentáře:

Okomentovat