neděle 12. srpna 2012

Cesta-6. díl aneb To kafe mě fakt raz zabije xD


Máte tady další dílek, plný lásky a k lásce, jak už to tak bývá, patří sex. Ale užijte si dílek, tehdy i bouchlo v hlavě a řachalo mi v ní teda ještě hodně dlouho, no a lidi, těšte se. Tohle je teprv začátek xD
WARNING: 18+
VĚNOVÁNÍ: Ehe, že byl tehdy valentýn, věnovala jsem ho všem mým SB na dřívějším blogu. A tak jim ho věnuji i teď za to, že se mnou mají trpělivost xD

Hm, ale di dva jsou fakt sexy. Sakra! Museli mě svázat? Jak bych si to teď udělal! Sakra… Snape otcovi dlaněmi přejíždí po hrudi a dráždí jeho bradavky! Nechávám se unášet na vlnách těch tichounkých, ale slastných stenů vycházejících z úst mého otce. Blahem přivřu oči.

Jen matně očima vnímám, co ti dva dělají, ale o to víc vzrušující to je. Otec Snapeovi přejíždí dlaněmi po zádech. Snape sklání hlavu k jedné z jeho bradavek. Vsaje ji do úst a zřejmě jemně kouše. Pak na ni fouká. Otec syká slastí. Sakra… Tohle je pěkně dráždivé, hnf… Dívám se na toho vedle. Jeho erekce je v tom samém stavu jako ta má. A jeho obličej má zřejmě podobný výraz jako ten můj. Až na to, že ten jeho se mírně rdí. Naopak já nemám pocit, že bych se červenal. Hm, je to divné, ale…nějak mě ten jeho stav zaujal. Ale co, to jsem odbočil. Raději zas obrátím hlavu na ty dva. A že jsem udělal zatraceně dobře. Snape svými rty otci přejíždí po těle. Přes hruď až k podbřišku. Chci se koukat dál, když vedle sebe cítím pohyby toho fracka. Sakra, nevyrušuj mně! Soustředím se znovu na svého otce se Snapem. Otec mělce dýchá, ruce má obtočené kolem Snapeova pasu a jeho dlaně šmejdí po Snapeově zadku. Snape si ho přivine těsněji k sobě. Začne si hrát s jeho ušním lalůčkem.
"Počkej, počkej," špetne otec takovým tónem, až mi z toho přeběhne mráz po zádech. Skloní hlavu k Snapeově uchu. Ne. On si chce hrát s jeho ušním lalůčkem. No, zajímavá výměna rolí… Otec seme a Snape uke… Jako, o tomhle páru jsem už slyšel, ale myslel jsem, že Snape je vždycky seme. Hm, ale tohle je fakt zajímavá změna. Vzrušující změna. Koukám na ně a užívám si to. Přivírám oči a nechávám se unášet na vlnách Snapeových slastných stenů. Tak dráždivé…
A do pr… Zas mě přerušil ten debil. Kurňa, musí se v té posteli furt hemžit?! Otočím hlavu na něj… A málem zemřu na krvácení z nosu. On… Má zavřené oči, je celý rudý a mělce dýchá. Tak tohle s ním dokáže udělat pouhých pár pohledů na dva chlapy, jak se milují? Co s ním potom udělá sex? Ale ten fracek je zatraceně sexy! To je na ojetí.
Znovu se koukám na ty dva. Já nevím, kde se čumět dříve! Kéž bych tak měl dvě hlavy… Nebo čtyři oči. Tak jen kroutím hlavou a mám co dělat, abych si ji neukroutil. Odvažte mě někdo, kurnik šopa!
Ještě chvíli se dívám na ty dva. Otec se sklání níže ke Snapeově hrudi. K jedné z jeho bradavek. Vsaje ji do úst a zřejmě jemně kouše, či co to tam s ní dělá. Snape zaklání hlavu a tichounce sténá. Haah, tak dráždivé steny… Znova se do nich naplno ponořím. Nevnímám nic okolo sebe, jen ty steny a tu slast, kterou mi způsobují. Z rauše mě však vytrhnou něčí kroky. Otevřu oči a zvednu hlavu, abych se podíval, kdo to tropí ten kravál…
…a vidím Snapea, jak ke mně přichází. Sklání se ke mně a beze slov bere můj ušní lalůček mezi své rty. Zasténám. Snape kolem něj krouží jazykem. Pohlcuje ho do úst a jemně kouše.
"Hnf," procedím mezi zuby. Tak tohle je něco! Konečně se mi dostává zasloužené péče! Je fuk, že jsem kluk… Milenec jako milenka. No skoro… Ale to je teď naprosto jedno.
SASUKE:
To je slast, pozorovat ty dva… Až z toho co nevidět zřejmě vyvrcholím. Když najednou zaregistruju, že ti dva se zřejmě přestali věnovat jeden druhému. Uslyším nějaké kroky. Otvírám oči. Vidím toho černovlasého magora, jak se sklání nad tím Drakem, či jak se ten blonďatý magor mladší jmenuje. A ten fracek sténá! Sakra, já chci taky!
"Já chci taky,"unikne mi z úst. Moment, kde je moje Uchihovská čest? Tsche, kašlu na ni, teď si chci užívat. A mé přání je mi… tak jo. Vyplněno. Teda aspoň se snaží. Já doufám, že se mi to bude líbit tak, jako se mi to líbilo doteď. Protože ke mně přichází ten magor starší. Bere do ruky tu divnou tyčku a… Uvolňuje mi lana!
"Pojď sem," přikazuje mi. Já bez odporu poslechnu. Ani nevím, proč. Ale když jsem u něj, tak mě chytne kolem pasu a přivine si mě k sobě. Nikdo si nás zřejmě nevšiml, jen z postele slyším nějaké divné výkřiky v nějakém divném jazyce a máchání něčím, má to zvuk podobný švihání. O to se teď ale nestarám.
"Nemysli si, že jsem přitom neviděl tvůj výraz v obličeji a že jsem tak blbý, abych nevěděl, co znamenal," špetá mi blonďatý magor starší do ucha takovým tónem, že se cítím, jako by mnou projel elektrický proud. No, má pravdu. Nic neodpovídám. Nechám ho, aby mě políbil. Hm, tohle je jiné než s Itachim… Řek bych, že na stejné úrovni. Oplácím mu polibky. On se ale po chvilce odtrhuje a sklání se k mým bradavkám. Jen se jich ale dotkne rty a hlavou putuje zas nahoru. Tentokrát k ušnímu lalůčku. Ten bere mezi rty a jemně jej kouše a saje. Můj dech je čím dál mělčejší, až se promění v tichounké steny. A jeho prsty ucítím na svých bradavkách. Žmoulají je a jemně za ně tahají. Sténám čím dál hlasitěji. Asi jsem tím způsobil moc rozruchu, protože slyším, jak se ke mně zezadu někdo přibližuje. A cítím, jak ten někdo mě kouše do druhého ucha. A jeho dlaně cítím na svém břiše, jak mě celého obnažují a jak jedou čím dál níž. Letmo se dotknou špičky mého žaludu.
"Hnf," syknu. Zkusím otočit hlavu, abych se podíval, kdo to je, ale je mi v tom zabráněno. Blonďatý magor starší mě pevně uchopí za hlavu a líbá. Vášnivě líbá. Zase mu ty polibky oplácím. A jeho ruce cítím ve svých vlasech. Jemné, citlivé… Vzrušující. Je to divné, ale… Taky si chci sáhnout. Nikdy by mě to nenapadlo. Že budu zvědavý, jak vypadá tělo šílence. A už vůbec by mě nenapadlo, že si ho budu chtít osahat. Můj mozek se při sexu chová divně… Ale donutí mě k těmto pohybům. Vztahuji ruku…jen jednu. Dotýkám se jeho šíje…jen letmo. Zvědavě okusím omak jeho pokožky. Hebká jako hedvábí. Prsty mi samovolně jedou po jeho rameni na záda a pak dolů na zadeček. Zajímavé.
Přitom stále cítím ty něčí ruce na svém břiše. A ten někdo se ke mně zezadu tiskne a kouše mě do šíje. Sakra, já bych tak rád věděl, kdo to je. Takovou slast mi působit… Za stálých polibků s tím blonďatým magorem starším tiše zasténám. To oba ještě více rozrajcuje. Hm, tohle se mi líbí. Že by se má Uchihovská čest vracela? Proč nebýt seme a nevzrušovat je takhle furt, že?
Nějak se vymaním se sevření toho magora staršího a konečně hledím do tváře tomu, kdo se to zezadu ke mně tak přilepil. Já to tušil! Je to ten černovlasý chlap. Kdo jiný, že? Pokusím se nahodit svůdný pohled a takhle mu pohlédnu do očí. Ten na to odpoví vášnivým polibkem. Prsty mi letmo přejíždí po šíji. Já jen tak mimoděk pootevřu oči, jestli neuvidím na toho magora mladšího. Chci vidět jeho výraz. A hele, zřejmě ho ten černovlasý chlap taky uvolnil. Protože teď sedí na posteli, dlaň má v kalhotách a honí si ho. Divím se tomu, ale musím ho v duchu politovat. Ale ne. Nechci, aby přišel sem. Znovu se ponořím do polibku. A nedá mi to a taky si ho musím osahat. Dlaní jemně přejíždím po krku toho černovlasého, v místě, kde začíná ucho. Na to on reaguje slastným zavrněním do polibku. Sakra, tohle nevydržím! Ta jeho pokožka je tak sexy jemná a teď ještě takhle vrní. Tiskne se na mě ještě více a já mu to rád dovoluji. Když vtom na sobě zezadu ucítím dlaně toho blonďatého magora staršího. Jedna dlaň šmejdí po hrudi a druhá směřuje k rozkroku. Chce fakt udělat to, co tuším, že chce udělat?
Nemýlím se! Jeho prsty žmoulají mou bradavku. Pak za ni jemně tahají. A druhá ruka si hraje se žaludem. Prsty se nejdřív jemně dotýkají žaludu a pak cítím, jak můj úd uchopily. Přetahují předkožku přes žalud. Sténám. Ale jen slabě (nebo spíš tlumeně), protože se stále líbám s tím černovlasým chlapem. Který se ale o chvíli později přesune na můj ohryzek. Tak tohle je moc. Podvědomě sténám čím dál hlasitěji. Cítím, jak v obličeji rudnu ještě více. Ruce mimoděk tlačím do ramen toho černovlasého chlápka. Netrvá dlouho a celý se napnu. Pak cítím vlnu úžasné slasti, která se čím dál zvětšuje. Ještě chvíli a vyvrcholím… Sakra! Ten blonďatý magor starší toho nechal těsně před mým vrcholem. To nemyslí vážně! Jde někam pryč!
DRACO:
Přichází ke mně otec. Sklání se ke mně.
"Vidím, že potřebuješ pomoc," povídá takovým tónem, až mě z toho polije horko. Co tím jako myslel?! Snad ne… INCEST?!

Žádné komentáře:

Okomentovat