neděle 12. srpna 2012

Cesta-5. díl


Sourozenci, je tady další dílek. Taky ho věnuju Lulině, která mi v komentech ba předchozím blogu navrhla další pár xD A taky mamči Keigh, jejíž hlod z povídky Kouřit jako kouřit mě taky inspiroval xD Takže díky za inspiraci, Lulí imouto-chan a mamčo Keigh^^
Warning: 18+

Tak teď mě natáhlo na zvracení… Otec to uviděl a potichu se pro sebe usmál. A i když jsem se bránil, jak jsem chtěl, byl jsem zatažen do ložnice.
"Draco…," povídá Snape hned, jak mě uvidí. Otec se mnou mrskne na postel. Snape tasí hůlku.
"Pouta na tebe!" řve. A já mám vzápětí ruce a nohy připoutány k pelesti postele. Naprázdno polknu. Pozorovat ty dva se mi sice líbilo… ALE JÁ NECHCI BÝT ZNÁSILNĚN SVÝM OTCEM A SVÝM PROFESOREM!!!

Ovšem musím se poddat Snapeovi, který se pomalu přibližuje ke mně. Až je u mě nepříjemně blízko… Polije mně horko. Ani nevím, proč. Jestli ze strachu nebo z toho, že si to před chvílí málem rozdal s mým otcem a mně to tak šíleně vzrušovalo a možná špetka toho vzrušení ve mně ještě je. Heh, a sakra… Cítím divný pocit ve svém rozkroku. Že by… Kurva. On se dere nahoru. A to jsem myslel, že je mi zle. Nesměle kouknu Snapeovi do očí. On zřejmě vycítí mé pocity. Nakloní se k mému uchu a sáhne mi do rozkroku.
"Tak přece se ti to líbí," šeptne Snape. Mně ještě víc polije horko a syknu. Snape se ode mě odtáhne a jde k mému otci. Uchopí ho za pas a přitáhne si ho k sobě. Vášnivě ho líbá. Koukám se na ty dva a… Jsem debil nebo co?! Jsem čím dál vzrušenější! Ale vždyť tohle je můj otec!!!
SASUKE:
Fuj, to, co jsem dneska ráno viděl, mi nějak nejde z hlavy. Ale musím uznat, že pohled na toho řvoucího debila mě rozesmívá… Muheheheheheh xD Že bych se šel kouknout, co dělá a v jak velkém je šoku? Nebo radši ne? Co když cestou narazím na ty dva? Anebo jo? Však co, nezaškodí se trochu pobavit. No, rozhodnutí padne nakonec na to, že se seberu a jdu teda za ním. Ale kde je? Vykouknu z toho pokoje… čumím do haly jak červ z hrušky (Keigh, dík za inspiraci xD; pozn. aut.) a odtamtud, kde jsem viděl tu pohromu, zaslechnu jakési podivné zvuky podobné sténání. Áha. Takže furt tam šukají. Ale to mně nezajímá. Já chci vědět, kde je ten blonďatý fracek a co to s ním udělalo. Chci se zasmát. Jsem to ale škodolibý, že? Začnu ho hledat. Nikde ho ale nevidím. Je snad?! Zvědavost mi nedá a nakouknu tam. To jsem ale neměl dělat… ZDRHÁM!!! K mému zděšení s ale příliš velkým hlukem…
DRACO:
Snape se od otce najednou odtrhne.
"Co se děje?" ptá se otec.
"Zase je někdo za dveřmi."
"Shit…," povzdechne si otec.
'Shit, musí to ten debil přerušovat?' povzdechnu si v duchu.
Otec vyleze ven, aby se podíval, kdo zas tropí ten kravál.
SASUKE:
A do prdele, zmerčili mně! Přidám na rychlosti. Ale najednou se ten blonďatý blázen starší zjeví přede mnou!
"Ty ses mi ještě vlastně nepředstavil, že?"
Fuj, ruka toho úchyla mi skončila na rameni. Až jsem se lekl. Mám špatné svědomí nebo co, že se lekám? No, to je jedno, horší je, že mě teď natahuje na zvracení. Ale nemělo by, že? Já vlastně taky spím s Itachim, což je taky incest. Ale když Itachi je jiný. Itachiho jsem vždycky obdivoval. Je to můj onii-chan. A je děsně sexy. Ne. Já ho miluju, ale jen jako brácha bráchu. Ale on je děsně sexy. To je divné, že? Je děsně sexy a přitahuje mně, ale miluju ho jako brácha bráchu. Mám to ale divné pocity… Moment, ale to jsem odbočil. Ale vlastně to s tím lekáním souvisí. Tak asi to špatné svědomí nakonec mám, když spím s vlastním bráchou a mám z něho takové pocity… Co když on mě miluje jinak než jako bráchu? To by pak bylo pěkně v prdeli. Ne, v prdeli to je pokaždé, když spolu spíme. Tak by to bylo v hajzlu. Jo, to je lepší. Ale počkat. Jestli mě tu ten donutí spát s ním a s těma dvěma dalšíma blázny, tak obsah mého žaludku skončí v hajzlu. Tak sakra, kde by to bylo, kdyby mě Itachi fakt miloval jinak než jako bráchu? Tak asi v pytli. Jo, pytel sedí. Fakt. Ne, počkat. Když mě ten otec toho blonďatého fracka donutí s nimi spát, tak je potom všecky zabiju a jejich ostatky skončí v igelitovém pytli v popelnici. Hele, ale to je o mnohokrát lepší než ta řiť a ten hajzl, hehe. Btw, proč říkám, že řiť není dobrá? Protože Itachi má svůj penis v mé řiti pokaždé, když spolu spíme. Ale je to Itachi a jeho k tomuhle pošahanému celému světu nechci přirovnávat. Moment, radši nechám těchhle připitomělých úvah a začnu zdrhat.
"Kampak?" zjeví se zas přede mnou ten magor.
"Mangekyou sharingan!" aktivuju sharingan a hodlám se bránit.
"Pouta na tebe!" mávne on tím podivným párátkem.
"To nebude fungovat," pousměju se a směle se vyhnu.
"Pouta na tebe!" zařve zas on a… a do… Pytle, jo vlastně. Chytil mně. Hodil si mě přes rameno a… A TÁHNE MĚ DO LOŽNICE!!! Kurva…
"Tak se mi představ," povídá, zatímco já se snažím vyrvat z jeho sevření… marně ovšem.
"A proč bych měl?"
"Protože je to zdvořilé."
"Co mi je po zdvořilosti, když vy spíte s vlastním synem?"
"Hm, něco mi říká, že ty o incestech máš co mluvit."
Tsche, co on může vědět o mně a o Itachim?
"A proč bych já měl spát s někým z mé rodiny?" odfrknu. Ten magor mě štvát nebude. Obrním se svou Uchihovskou čestí.
"No, pán zla už zjistí pravdu." hodí mně na postel. Hledím furt před sebe, takže ani nevnímám, kde ležím. A ta lana, kterýma jsem spoutaný, PŘIVAZUJE K PELESTI!!! Hm, asi nemám na vybranou. Tak se aspoň kouknu, kde to ležím. A sakra. No, tak to díky, ctihodný pane Luciusi Malfoyi. PŘIVÁZAL JSTE MĚ ZROVNA VEDLE TOHO VAŠEHO PŘIBLBLÉHO A ŠÍLENÉHO SYNÁČKA!!! A ten spratek na mě taky čumí.
"Tati! To mi nemůžeš udělat!!!" nahodí napůl znechucený a napůl vystrašený výraz. A zezelená.
"Draco. Nech toho a užívej si," připlazí se k němu ten černovlasý. Fuj, je pěkně slizký.
"A ty taky," připlazí se ke mně. Bléé.
"Kazíš tu atmosféru, blbečku," začne vyrývat Malfoy mladší.
"Hm, ty ji ještě zhoršuješ," pousměju se. Radši už se tomu všemu jen směju. HA HA HA. Slyšíte?
"Tss," udělá on a je zticha. Asi už nemá náladu na to, aby mě štval. No, já na to taky nemám náladu. A on se radši zahledí někam dopředu. Chvíli čekám, jestli tam nepřestane civět, ale nepřestane. Tak mě napadne, co tam vlastně vidí tak zajímavého, a kouknu se tam taky. Hm… a sakra. Musím uznat, že tenhle svět je plný magorů, ale zrovna tihle dva magoři jsou docela sexy. Chvíli na ně koukám, jak se, svlečení do půl těla, osahávají a vášnivě líbají, až mě v kalhotách začne tlačit erekce. Jen tak mimochodem se kouknu na erekci toho blbečka a už vím, proč tam tak zíral, muheheheh.
DRACO:
Fuj, musel tu přinést toho debila?! Pěkně tím narušil atmosféru! Ale co, kašlu to a radši se kochám. Když vtom zjistím, že na mou pěkně vzrušenou erekci NĚKDO civí.
"Co čumíš?" zeptám se ho.
"Co by? Jen jsem zvědavý, jak to na tebe působí. Protože mně se to zdá šíleně sexy."
"Jsi blázen? Asi jo, že?"
"Nepovídej. Tak ty potom asi taky, když ti stojí."
Do pr… no jo, to nezakryju.
"Hele, tak když se ti to tak líbí, tak proč se na ně nečumíš dál?" pobídnu ho. Kupodivu mě poslechne.
Hm, ale di dva jsou fakt sexy. Sakra! Museli mě svázat? Jak bych si to teď udělal! Sakra… Snape otcovi dlaněmi přejíždí po hrudi a dráždí jeho bradavky! Nechávám se unášet na vlnách těch tichounkých, ale slastných stenů vycházejících z úst mého otce. Blahem přivřu oči.
POKRAČOVÁNÍ PŘÍŠTĚ, MUHEHEHEHEH XD

Žádné komentáře:

Okomentovat