sobota 11. srpna 2012

Nazdar

Ahojte. Pokud jste zavítali na tento blog a myslíte si, že to bude jen tak nějaký obyčejný blog o tom, co dělám, jím, kdy chodím spát a podobných blbostech, tak jste se spletli. Vítejte ve světě holky múzou (ne)políbené. A hlavně vítejte ve světě plném zvrhlého yaoi a slashe. Nestydím se za to, že jsem yaoistka a mám silnou potřebu tuhle víru šířit dál.
Mimochodem, pro ty, co nevědí, co to yaoi a slash je. Takže, yaoi je japonský výraz pro sex mezi dvěma nebo více muži. Jen tak mimochodem, tady se jedná pouze o sex, nikoliv o vztah. Pokud bychom se bavili o vztahu plném lásky, pak bychom tomu říkali shounen-ai nebo boys love (shounen=japonský výraz pro chlapce a ai=japonský výraz pro lásku). No, a slash kromě toho, že to znamená v angličtině lomítko, tak je to taky anglický výraz pro yaoi a shounen-ai. Jo, a ještě jeden rozdíl: yaoi je mezi anime postavičkami a slash mezi reálnými.
A jakožto holka múzou (ne)políbená mám potřebu tvořit. A jakožto chlubivý rak mám potřebu své výtvory někde zveřejňovat. Mé kresby najdete například na mém profilu na deviantartu.
A také mám potřebu psát fanfikci, kterou najdete na mém dřívějším blogu. Chystám ji přesunout i sem a samozřejmě mám hlavu plnou nových nápadů, takže se těšte i na nové povídky tady.
Jsem hračička a mou nejoblíbenější hračkou je photoshop. Výsledkem jsou wallpapery, které také najdete na mém dřívějším blogu a které jsou volně ke stažení.
Miluju k-pop a skupiny Super Junior, SHINee, F. T. Island a BIGBANG.
Jakožto japanofil miluju j-rock a skupiny the GazettE, Dir en Grey, An Cafe, Versailles, SID a UnsraW. Jo, a taky Orange Range a Aqua Timez.
A jakožto otaku miluju anime. Moje nej žánry jsou shounen, yaoi a shounen-ai. Ale snesla bych i nějaké to dobré shoujo. Jo, a jako děcko jsem milovala kodomo xD A moje nej anime? Takže, jdeme na to:

  • Naruto a Naruto Shippuuden
  • Bleach
  • Kuroshitsuji
  • Sayonara Zetsubo Sensei
  • Gravitation
  • Junjo Romantica (obě série a zoufale toužím po třetí)
  • Sekai ichi Hatsukoi (taktéž zoufale toužím po třetí sérii)
  • Shigeshoshi (zatím jsem četla jen mangu a viděla doramu, ale věřím, že anime taky bude skvělé)
  • Death Note
A jakožto yaoistka jsem samozřejmě musela vidět i všechny díly Boku no Pico, Kirepapa a číst Koi Suru Bokun (což miluju) a vidět i ty dvě ovy^_^
Takže sayonara a doufám, že se vám tu bude líbit^_^
Namikaze Sadako
PS: možná mě znáte jako Naru nee-chan z www.yaoipovidky.blog.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat