neděle 12. srpna 2012

Cesta-7. díl


Tohle by se dalo nazvat Konec sexuálních hrátek aneb Myšlenky hovada. Já nevím, čím to bude, jestli tím, že jsem tehdy byla nachcípaná a žrala tabletky na bolest v krku… Ty vole, v mé blízkosti jsou všechny léky nebezpečné, hlavně, když je sežeru xD
Warning: neměřitelný.

DRACO:
Přichází ke mně otec. Sklání se ke mně.
"Vidím, že potřebuješ pomoc," povídá takovým tónem, až mě z toho polije horko. Co tím jako myslel?! Snad ne… INCEST?!

"T…tati…," hledím na něj zděšeně, ale zároveň překvapeně.
"Copak?" sedne si vedle mě a hluboce se mi zadívá do očí. Pak… se ke mně nahne a políbí mně. Třeštím oči a čumím jak vůl na vrata. Tohle je jako realita? Radši rychle přestanu uvažovat nad tím, co je a co není realita a jsem donucen poddat se otcově polibku. Ale aspoň, že mě někdo ukojí… Protože jak předpokládám, tak otec asi nehodlá mě hned nechat na pokoji. Ale on se ode mě po chvíli přece jen trhá. Zavazuje mi oči! Znovu mě líbá. Ale po další chvilce cítím, jak jazykem přejíždí přes mou čelist na krk. Tohle, že je můj otec?! Mamíííí, pomoooooc! Já nechci být znásilněn svým otcem! Neee! Chjo… Ale budu muset… Do pr… to si loknul modrého pramene nebo co? Beztak ho vyhrabal ve Snapeových zásobách lektvarů…
Cítím jeho jazyk na své hrudi a dlaně na zádech. Že by se mě za každou cenu snažil vzrušit? Teda, to vzrušení ještě zvýšit? Hele, tati, to se ti ale nepovede… možná.
Ten jeho jazyk najde mou bradavku. A zuby ji zkousnou.
"Hnf," syknu. Otec přestane.
"Ale. Podívejme se. Ono se ti to nakonec líbí," usoudí podle toho stenu. To ale nebyl slastný sten! Bože, můj otec začíná být ještě k tomu hluchý nebo blbý…
"Ne. Nelíbí," povím.
"No a? Kašlu na to," nenechá se odbýt otec a pokračuje v laskání mé bradavky. Ale přece jen, i když řekl, že na to kašle a zdá se, že to myslel vážně, trochu zjemnil. Ale…ono je to teď docela vzrušující. Co blbneš, ty blázne. Je to tvůj otec! Ale no a? Stejně je to vzrušující. Ale…otcové by neměli šukat se svými syny. Ale copak, Draco, začínáš myslet podle dobrých mravů? Ne. Já jen… TOHLE JE MŮJ OTEC! A JÁ JSEM JEHO SYN! A ON SE CHYSTÁ SE MNOU SPÁT! TO JE INCEST! A INCEST JE HNUSNÝ! NEZÁKONNÝ! Ale tak sexy. Kuš už. Jak kuš? No, prostě, jdi někam s tím, že je to sexy. Ale proč bych měl jít někam? Však chlap jako chlap, ne? Hm, tak jo. Tak já teda odcházím…
Dobře, hádku mých dvou já jsem vyřešil. Teď si chci užívat *ďábelsky se směje a na hlavě má neviditelné růžky*
Poddám se otcově péči. Hm, je vážně vzrušující. Cítím, jak opečovává mou druhou bradavku. Syknu. Tentokrát ale ne bolestí, jak bych taky mohl, když ta jeho hra je tak dráždivě jemná. Sykám slastí. Můj dech je čím dál mělčejší. Otec přitom jednu ruku přesune na mé břicho. Jemně jej masíruje a letmo přejíždí po mé kůži. Sakra, ty jeho ruce jsou tak šikovné… Napínám se vzrušením, které umocňuje ještě páska přes oči. Cítím, jak se jeho rty přesunuly na špičku mého údu. Jak ji pohltily. A jak otec krouží hlavou a jazykem se stále sem tam letmo dotýká špičky žaludu. Sténám. Já snad za chvíli vyvrcholím! Ale…těsně před tím momentem se otec zvedne a jde někam pryč. Sakra… To mi nemohl udělat, ne!
LUCIUS:
Baví mě takhle si s Dracem hrát. I s naším hostem. Ovšem teď chci vidět, jak si hrají ti dva-můj syn a Sasuke. Severus to chce zřejmě taky, protože Dracovi oddělává pásku přes oči. Ten chvíli nechápe, ale když Severus kývne hlavou směrem k našemu hostu, zděšeně na něj hledí. Pak se ale podívá na svou erekci a dojde mu, že mu asi nic jiného nepomůže. Přichází k našemu hostu a já sleduji, jak si jako seme vede. Líbá ho, prsty mu vjíždí do vlasů… Sasukeho dech je mělký… Netuší sice, kdo si to s ním hraje, ale očividně mu to vůbec nevadí. Zvědavě Dracovo tělo zkoumá dlaněmi. Až mě to ještě více nažhavuje. Sleduju, jak se Dracova hlava přesunuje na Sasukeho krk. Chvíli si hraje s ohryzkem. Sasuke tichounce zasténá. Je tak vzrušený, že už nemůže vydržet. Draco očividně taky, neboť se s ním nepáře. Přesouvá se na jeho bradavku. Bere ji do úst. Co tam s ní dělá, nevím, ale Sasuke sténá slastí. To má velký vliv na mou erekci… A na Severusovu očividně taky, neboť si ke mně sedá a líbá mě. Dlaní přejíždí po mé hrudi. Sedím, nechávám se unášet tou slastí a by očko sleduju ty dva, co dělají. Draco si hraje s druhou bradavkou. Žmoulá ji mezi prsty, pak olizuje a fouká na ni. Sasuke je čím dál vzrušenější, sakra. Jeho tělo se vzrušením napíná a povoluje…
Severusova ruka zajíždí čím dál níž, až ke kraji kalhot. Rozepíná je. Svléká je. Nechám se… Rád. By očko opět kouknu na ty dva. Draco se s ním vážně nepáře. Přinutil ho postavit se na čtyři. A jak vidím, tak kašle na přípravu a proniká do něj. Uhm, opravdu se s ním nepáře. Za chvíli slyším jeho, a tady Sasukeho slastné vzdechy. Má výdrž ten kluk teda, že ho to nebolí…
Severus si hraje s mou bradavkou. Znovu. Bere ji mezi zuby. Dlaněmi přitom přejíždí po mém břiše. Sténám. Z té slasti se hledím zbláznit! Už to nemůžu vydržet…
"Počkej, počkej," šeptnu. Severus na mě tázavě vzhlédne.
"Ty uke a já seme," šeptnu znova. Donutím ho lehnout si na záda a obnažím jej. Nedbám na přípravu a pronikám do něj. Přirážím. Místností se ozývají naše a ještě Dracovy a Sasukeho divoké steny. Kdyby někdo přišel… Kdyby nás někdo přistihl… A to je na tom tak dráždivé. Další osoba v našem grupáči…
Těsně před vrcholem ale vytáhnu svou erekci ze Severusova otvoru.
"Co je?" zeptá se.
"Koukej," pohlédnu směrem k Dracovi a Sasukemu.
"Taky máš na mysli to, co já?" ptám se Severuse. Ten jen kývne. Vstávám a pomalu, neslyšně, přecházím ke svému synovi. Namířím k jeho otvoru svůj úd a pronikám do něj. Incest. Jak vzrušující… Kašlu na to, že by ho to mohlo bolet a přirážím. Jemu to očividně ale nevadí, spíš ho to vzrušuje. No jo, čistá krev. Sténám. Dost hlasitě, a tak neslyším, že se ke mně zezadu někdo přibližuje. Poznám to, až když do mě taky bez přípravy pronikne. Tuším, kdo to je.
"Severusi," zašeptám. Není mi odpovězeno. Všichni tři přirážíme. Já pomaleji, dávám si načas. Chci dosáhnout momentu, kdy vyvrcholíme všichni tři. Tedy čtyři. Draco srží Sasukeho úd v ruce a přetahuje předkožku přes žalud. Místností se stále ozývají naše divoké steny. Všichni zrychlíme tempo. A vyvrcholíme zřejmě ve stejný moment.
Svalíme se na postele. Draco se Sasukem očividně nemůžou rozdýchat ten šok z toho, co se právě stalo. Užívám si tuhle idylickou chvilku, když vtom mě začne pálit ruka. A sakra… Pán zla nás volá. Otráveně se s Dracem a Severusem zvedneme a odcházíme. Sasuke na nás jen vyjeveně hledí.
"Nemějte strach. Nenecháme vás tak," šeptnu a odejdeme.

Žádné komentáře:

Okomentovat