neděle 26. srpna 2012

- Day 02: Obľúbený anime song/opening


Ehm, těch je hned několik xD Já mám spíš nejoblíbenější openingy z jednotlivých anime nebo rovnou celé kapely. Tak například z Naruta a NS jsou to Flow. A když jejich nej, tak asi Go. A z Bleache jsou to kapely Orange Range a Aqua Timez. No, a ještě Uchiha Tengku a Change^_^ Ale já tam vidím vždycky tu Orihimme a u Alones od Aqua Timez Kona xD
Jo, a ještě jsem si vzpomněla na Blue a ViViD, z toho mi jebe teda pořádně xD A když j-rock, tak nesmím opomenout The GazettE a jejich Shiver z Kuroshitsuji. A když Kuroshitsuji, tak se mi stejně líbí víc SID a Monokuro no Kiss. Ale obě kapely znám jak své boty xD Miluju je :3

A teď vám je tu samozřejmě všechny hodím, ať se mi tu nenudíte a máte co poslcouchat :)

No, a když už Orange Range a Asterisk, tak vám sem hodím aji jejich ending ze 3. série Naruta. Peckáááááá xD

A od Aqua Timez jen to, co bylo v Bleachi, ale toho znám víc. Ty musíte poznat taky :)
Alones-tam pořád na začátku vidím toho Kona, jak se tam nakrucoval a "zpíval" xD

Nepřipomíná vám ten zpěvák v té čepce takového jednoho božského kytaristu, který je napůl Korejec a napůl Japonec a má sexy hlas? Mně teda šíleně xD

No dobře, tak aji to, co od nich znám i odněkud jinud než z anime xD

Niji :)

Uchiha Tengku-Change (to je tež šíleně návykové)

A totok si nepouštějte nebo to už nedostanete z hlavy...

A z Kuroshitsuji^_^

Žádné komentáře:

Okomentovat