neděle 12. srpna 2012

Cesta-10. díl


Tak. Tohle byla první povídka, kterou jsem protáhla na víc jak deset dílů xD No, ale tenhle díl není výjimečný jenom tím, že je jubilejní. Ale také tím, že je to dárek :)
Užijte si povídku :)
Věnování: eSmy a jejímu blogu k druhým narozeninám (oslavili je 10. dubna) jsem ho věnovala na dřívějším blogu a věnuju jim ho i teď :)

"Japonec? To by mohlo být zajímavé," odpoví a založí si ruce. Pff, doufám, že mi ho nechce čmajznout, byl to skvělý uke. Ta čtyřka… Někdy to musíme zopakovat. Že by hned, jak přijdu domů? Hehe, usměju se. Před očima se mi zjeví on a Draco. Ale kuš, na co to zase myslíš, ty starý úchyle?! Lepší je incest, ne? Nebo rovnou ta čtyřka. Jo, dvakrát incest, slint. Ale kuš! Dávej pozor, co říká pán, jinak tě to bude mrzet. Stále se usmívám… ironií zřejmě. Ten černovlásek a můj syn mi nejdou z hlavy. Už jsem zřejmě podobné hovado jak Pico. No co, taky si to uměl ošéfovat. A přinutil další dvě dětičky, aby s ním spaly. Moment, jen dvě? Já přinutil tři, aby se mnou spali. Z toho dvě jsou skoro děcka. Takže kdo je větší hovado? Já nebo Pico? Hm, toť těžká otázka. Pane, rozhodněte to za mě, mně se nad tím nechce uvažovat.
"Luciusi? Co mi k tomu řekneš?" vytrhne mě z přemýšlení? Co? Jak? Kde? Proč? Co mu mám k čemu říct? Sedím a pár sekund čumím do blba, než se jakž takž vzpamatuju.
"Můj pane, no, vlastně…," přemýšlím. A zřejmě moc dlouho.
"Já jsem se ptal, co mi řekneš k tomu Japonci!" zasyčí pán. Div nestáhnu ocas mezi nohy a nezalezu pod stůl a nehodím na něj psí pohled, že takhle syčet na lidi je nepřípustné.
"Můj pane, on je…," hrozně sexy, objeví se mi v hlavě, "velice schopný a dokáže nevídané věci. Myslím, že způsobu, jakým útočí, by se neubránila ani nejmocnější hůlka na světě."
"Vážně?"
"Můj pane, vám bych nikdy nelhal," skoro se pokloním. Blbec jeden, to nevěří jednomu ze svých nejvěrnějších kumpánů?! Tss, bych se na to mohl vysrat… Cítím na zádech Belatrix výhružné pohledy.
"Tak hleď, aby ten tvůj Japončík nezklamal," upozorní mě ona, "nebo budeš první, koho tím svým útokem skolí.
"O tom bych pochyboval, Belatrix," odpovím jí. Už mi na to chce říct nějakou další uštěpačnou poznámku, ale pán ji zarazí. Bůh mu žehnej, nemám náladu na kecy té hysterky.
"Uklidni se, Belatrix. Lucius má mou plnou důvěru."
Ta se na to zatváří stylem jenom - aby - jste - se - v - něm - nezklamal a já - té - bloncce - moc - nevěřím. Ještě jednou mě naštve a já se neznám.
Následuje minuta ticha. Pán zřejmě uvažuje, Belatrix se uklidnila a já také.
"Tak? Kdy ho budeš moct přivést, Luciusi?"
A do prdele, snaží se mi překazit plány. Tuším, že ho bude chtít vidět co nejdřív.

SASUKE:
Shimata… Ještě jednou jsem zkusil dostat se pod tu zem a furt nic. K-sooooo! Vzteky do toho praštím. Ittai! Ještě jsem si nabil ruku. No to je den… Co den. DOBA! Ale kdybych se uklidnil, tak se mi ten portál hledá mnohem líp. Ale jak se mám uklidnit, sakra?! Na tomhle místě! V téhle době! S těmihle magory! Klid, Sasuke. Dýchej. To dáš, kámo. Ty se uklidníš, já vím, že to rozdýcháš.
Opírám se o budku. Snažím se teda dýchat. Nejde to. Asi se půjdu odstřelit. Jo, tohle bude nejlepší. Ještě tak sehnat zbraň. A sakra. I v tomhle je to beznadějné. Tak skočit z nějaké vysoké budovy. Těch je tu požehnaně, jak koukám. Ale počkat. Kdybych skočil dolů a rozplácl se o zem, třeba by na mě šahali tadyti magoři, jak by mě odklízeli. A bůhví, kam by moje tělo nacpali. Ne, tohle mi moje Uchihovská čest nedovolí. Radši skočím z mostu. Ale kde je tu most, do Prčic? Sakra… Já už vím! Já se uškrtím! Ale ne. To taky ne! Sakra, já jsem debil (jako bych nebyl už předtím, když jsem šel na tu misi ohledně Madary). Vždyť se nemám čím uškrtit. Na to, abych se svlíkl byť jen do půl těla, je zima a přece se nebudu škrtit hadrama nebo něčím jiným, co patří těmhle jedincům! A navíc, jak bych se dorazil, kdybych upadl do bezvědomí? Fakt už neuvažuju… Ale pomohlo by mi to. Tak tedy na chvíli zauvažuju. A stane se nemožné. Já přijdu na chytrý nápad! Jo! Mám to! Spáchám seppuku! Moment. Kurva. Kurva, kurva, KURVA! Vždyť mám jen katanu! Nemám wakizashi! (wakizashi je krátký meč, který samurai nosil ke kataně, pozn. aut.) A nemá mi kdo useknout hlavu! A umírat pomalu se mi nechce. Vytrpěl jsem si toho dost. A navíc jsem Uchiha. (samurajům, kteří páchali seppuku, byla při obřadu jejich nejlepším přítelem useknuta hlava pro rychlou a bezbolestnou smrt, pozn. aut.)
Tak teda… Jak se mám zabít? Do prdele, i to je beznadějné… Mimochodem, proč bych si vybral seppuku? Sice nejsem samurai, ale jsem Uchiha. A seppuku je pro samuraie nejčestnější způsob sebevraždy.
Klid, Sasuke. To vydýcháš. Víš, že nejlepší bude se uklidnit. Kuš už! Nemůžu se uklidnit! V téhle situaci! Jak se shinobi jako já může uklidnit v téhle situaci?!
Spatřím nějakého černocha, jak jde směrem k budce. Žádá mě o dovolení, tak vylezu. On jde dovnitř a já se nestačím divit. On zas zajel pod tu zem! Vykašlu se na svou čest a zeptám se. Třeba jsou v tomhle světě takovéhle telefonní budky normální. Znovu se opřu o budku, tentokrát zvenčí, a sleduju okolí, jestli tu zas někdo nepůjde. Fíha! Jde sem nějaká ženská.
"Hele. Nevíte, jak se s tím dostat pod zem?"ptám se. Ona na mě čumí jak na zjevení, vejde do budky, naháže do telefonu drobné, zvedne sluchátko, vytočí číslo a s někým mluví. Až domluví, položí sluchátko, vyleze ven a zas na mě čumí.
"Hledej si psychiatra, chlapče," odpoví a dá se na odchod. Slyším ještě, jak si špitá něco o slušném chování. Psychiatra?! Tak psychiatra?! A kdo tady trpí samomluvou?! Shimata… Já se na u svoji Uchihovskou čest fakt vykašlu a ukradnu někde nůž a vrazím ho do sebe. Ale kde tady sehnat nůž? Barák toho blonďatého magora je daleko, tak nevím. K-SO!
Jak tak uvažuju o tom, kde sehnat tu pitomou věc, zadívám se jen tak mimoděk na tu budku. A VYJEDE Z NÍ TEN CHLAP V TOM PROUŽKOVANÉM SAKU! Už to mám, ten bude vědět, jak se dostat pod zem, když zpod ní právě vyjel.
"Etoo… Nevíte, jak se dostat pod zem, prosím vás?"
Vypadá jak nějaké velké zvíře, tak na něj musím slušně.
"Pod zem?"
"No, touhle věcí," ukážu na budku.
"Ale tím se nedostaneš pod zem, chlapče. Tím se dostaneš na ministerstvo kouzel a tam tě pustit nemůžu. Leda, že bys spáchal nějaký trestný čin, který je proti zákonům kouzelníků."
Tak teď opravdu nevím, jestli mu mám věřit.

Žádné komentáře:

Okomentovat