pondělí 17. září 2012

MAnifest aneb Jak dopadl letošní tradiční ostravský chlastcon

No, vzhledem k tomu, že se letošní MAnifest konal v době, kdy je zakázáno prodávat alkohol nad 20%, tak jsem tam moc opilců nepotkala xD Nicméně prý se tam našla 40% zelená, na které ta procenta byla přepsána na 20 xD Nevím, já nechlastala a zabalila jsem to tam večer docela brzo, protože upřímně řečeno, ty filmy, co se tam večer promítaly, mě uspávaly. A Hizaki zřejmě taky, protože usla ještě dřív než já. Nicméně con nebyl tak špatný a příští rok se možná chystám taky ^_^
Takže, jako první po zahájení jsme já, Hizaki, Yume, Martin i Jarda shlédli pár dílů Sauinkoku Monogatari. Tohle anime celkem pobavilo, hlavně oslovení "císařská souložnice" xD
Recenze (zdroj):
Bylo nebylo, jedno císařství pojmenované po mnohobarevných mracích. V něm žila krásná, chytrá a emancipovaná dívka pocházející z mocného, leč notně zchudlého rodu. Kdo by chtěl žít v bídě? A tak, jakmile se naskytla příležitost, souhlasila podnikavá Šúrej, která vždy toužila vystudovat školu pro úředníky, že se stane vychovatelkou a oficiální souložnicí mladého císaře, který až příliš zanedbává vládnutí. Ztráty počestnosti se bát nemusí, všichni přece ví, že císař si potrpí na „mužskou společnost“. Nebo že by všechny klepy nebyly úplně pravdivé? Vítejte do světa ne nepodobného starému čínskému dvoru plnému krásných mužů. Do světa, kde žena musí tvrdě bojovat, aby se vymanila z šovinistických předsudků a našla své místo na slunci.

Hm, bishíci tam byli vskutku pěkní, během anime se ve mně hromadily chutě napsat na ně povídku xD Nicméně viděli jsme jenom pár dílů a pak jsme se všichni sebrali a šli ven. Já s Hizaki jsme za vyřvávání "Mite mite Timotei, Timotei, Timoteeeeeeeeei" trajdaly po Krásném poli (které Yume přejmenoval na Škaredou louku xD). Lidi si o nás museli myslet, že nám hráblo (žádní tam nebyli, ale to je vedlejší). Pak jsme zastavily kdesi u pole (že by toho Krásného? xD) a tančily Ponponpon a Boogie Bam. Na conu se to netančilo hromadně, DDR tam nebylo (NASRALI NÁS, TO SI DOVOLILI HODNĚ!), tak co?

Přišli jsme až na Edvinovu přednášku o japonských parodiích a dalších šílenostech. Reklamy, které vysílají v japonských televizích, bych chtěla i u nás xD Škoda, že nemůžu najít tu bomba reklamu na tu Coca Colu (či na co to bylo) s těma chlapama, jak tam nazí tančili s těma pálkama na ping pong xD To byla bomba, fakt. Chlamali jsme se jak troky xD Tak aspoň na třenažér, co má posilovat zřejmě nohy (a můžete si na něm cvičit jízdu na koni):

Emm, vypadá to trošku úchylně, nemyslíte? xD

A na zřejmě více věcí najednou: xD

Další, co jsme viděli, byla přednáška o japonských flétnách shakuhachi. Řeknu vám, někdy bych to chtěla zkusit, zahrát si na ni. Ten zvuk je tak krásný ^_^

Krása, fakt :)

Pak jsme poznali Kieru (gomen, ale nevím, jak se to píše xD) a zdrhli ven. Jo, taky jsem ráda, že jsme tě adoptovali, Hizaki mi poradila dobře xD No, já to říkala. Nejvíc známých a kamarádů (a to hodně dobrých) začínám mít mezi otaku :) Arigato za to, že jsem tě mohla poznat ^_^
Následně nás čekal nevědomostní kvíz. No u mně byl nevědomostní teda na entou, protože jsem o těch anime, ze kterých tam byly otázky, nevěděla skoro ani zbla xD Akorát tak o Hetalii to, že Slovensko se objevilo zatím jen jako skica a cosi se mi vybavovalo o Thundercats, ale to jsem viděla tak v devíti letech xD No totální tipovačka a průjezd na celé čáře. Ale naštěstí jsem v tom nebyla sama. Chudáci orgové, kteří to kontrolovali, jestli je z nás nebraly mory, tak to se divím xD

Následující přednáška o výdobytcích japonské vědy byla zajímavá, ovšem já si z ní moc nepamatuju. Potom běžel film Trigun: Baldands rumble.
Recenze (zdroj):
Ve městě Macca se šíří fámy o tom, že legendární zloděj Gasback se chystá udeřit na město. Starosta proto pozve lovce odměn ze všech koutů země, aby ho polapili. Aby toho nebylo dost ve městě se objeví i Vash, Meryl a Milly jsou sem poslány posoudit jednu pojistku a ano, Nicholas D. Wolfwood je tu také…
No jo, Vashovo svádění Amelie celkem pobavilo xD A z tohohle filmu bych si pamatovala víc, kdyby mě nebralo to zatracené spaní. Ano, bralo mě spaní. Nechápu, proč. Ale Last Exil mě totálně uspal. Při tom jsme to s Hizaki zabalily a šly si lehnout.

Druhý den mě po probuzení čekal... hlad xD A taky nálet videí v podobě již zmíněných reklam a YATTA! xD Tohle video zabilo... (je to něco podobného jak ti chlapi s těma pingpongovýma pálkama).


Anime Shigurui jsem byla nucena přerušit díky potřebám ranní hygieny a mého žaludku (měl hlad). Nicméně anime mě i přesto, že mám radši anime, kde se člověk zasměje, zaujalo a rozhodně si ho pustím celé. Má něco do sebe a hluboký děj.
Recenze (zdroj):
Šestého roku éry Ken‘ei si panovník Tadanaga usmyslel uspořádat šermířský turnaj. Na něj jsou pozváni i odvěcí nepřátelé Fudžiki Gennósuke a Irako Seigen. Nebylo by to nic výjimečného, jenže tentokrát se má místo cvičných dřevěných mečů bojovat skutečnými. Je to neuvěřitelné plýtvání zkušenými bojovníky, které by mohlo přerůst i v rebelii. Ale vládce si to přeje, a tak krev poteče proudem.

Hm, jak tak koukám na mangu, tak buď na MAnifestu pouštěli jen první díly nebo je to hodně cenzurované, to anime nebo pro změnu nějak překopané xD

A poslední, co jsem viděla, bylo Scrapped Princess. Tohle anime mě bavilo ze všech nejvíc. Má to všechno, co by to mělo mít, abych ho milovala xD Takže: roztomilé bishíky, skvělý děj, vtipné scénky... No prostě nezapomenu, jak ten hnědovlasý je při té cestě z vesnice, kde bydlela teta té princezny, jak je pronásledoval na tom koni, či co a napral to do té boudy xD To byla haluz na entou xD A prý pak, že ji miluje xD Lol xD
Recenze (zdroj):
Královské rodině se narodila dvojčata, jedno z dítek však bylo proroctvím Boha Mauzela označeno za „Jed, který zničí svět“ a tak se ho dal král co nejrychleji zbavit. Podle proroctví dojde ke konci světa v den princezniných šestnáctých narozenin. Osud tomu však chtěl a malá princezna přežila. O patnáct let později je situace stále stejná, všichni by ji nejradši připravili o život, dokonce ani nejbližším lidem se nadá věřit. Její jediní ochránci jsou nevlastní bratr Shannon, sestra Raquel a pár přátel, kteří ji poznali dřív než se dověděli, kým ve skutečnosti je.

Tohle anime vřele doporučuju všem, kteří mají rádi dobré shounen a komedie. O dobré fightingy a vtip rozhodně nepřijdete. A o pěkné bishíky a bishice taky ne xD Ale to asi v žádném anime.

A nakonec fotky: (zdroj)
Já neměla foťák a Hizaki mi ty fotky ještě neposlala.
Orgové nás vyfotili, jak se trajdáme po Škaredé louce xD

A naše banda při nevědomostním kvízu (naše výrazy mluví za vše)

Takže: já za Misu, Hizaki je lolita, Yume za Natsua a Kiera za Edwarda. A ten vysmátý týpek asi taky z toho kvízu nemohl xD

Žádné komentáře:

Okomentovat