čtvrtek 13. září 2012

- Day 17: Najhnusnejšia anime scéna

No asi když Light získal Death Note. Kdyby ho nezískal, nezešílel by a nezabil by Elouška.
Hm, ale Death Note je psycho anime. I když na začátku jsem Lighta měla docela ráda xD Takový hezký chlapec, chtěl nastolit mír ve světě, nechtěl do toho zatáhnout svoji rodinu... A pak se z něho stal takový psychopat. A L jsem nejdřív moc neměla ráda, protože Lighta, toho hodného kluka, ze začátku dost překonával xD Až potom, co jsem zjistila, jaký je to roztomilý kluk a jak se Light zbláznil, tak jsem ho začala zbožňovat :3
Co jsem ale na Death Note taky milovala, byly ty inteligenční souboje mezi Lightem a L na začátku. Jo, a taky Ryuka xD Ryuka zbožňuju. Dobře vyjebal s tím Lightem xD A navíc miluje jabka. To se na shinigamim z Death Note jen tak nevidí xD
Nejlepší klip k openingu (pozn.: právě proto, jak tam Ryuk běží za tím jabkem a jak se L otáčí na té židli a láduje se těma sladkostma, to je roztomilé :3 xD)

Žádné komentáře:

Okomentovat