neděle 3. února 2013

Nuuudaaaa

Jak jsem již řekla v předchozím postu. Budu psát i ze školy, protože je zde nuda. Takže... Co takový pilný student jako já může dělat v pondělí 4. února v 8 hodin ráno? No logicky sedět ve škole, nudit se a chlastat energeťáky, aby tady nechcípnul, že? Tedy, já běžně energeťáky po ránu nepiju. Já je vlastně nepiju skoro vůbec. To jen když probdím skoro celou noc nebo když se pro změnu rozhodnu zůstat vzhůru 48 hodin v kuse. Já totiž v noci nemohla spát. Hele, tělo, neser mě! Co je tak těžkého na tom předělat si režim?! Kurde, když člověk celý měsíc chodí spát ve 3 ráno a vstává v 10, tak by snad nemělo být tak těžké jít pro začátek s pát v 1 a vstanout v 6:30, ne? xD A že jsem tak hodná, tak vám ukážu, co za energy drink je můj nej xD

Btw, nechápu, proč je to otočeno takhle, v mobilu jsem to otočila do správné polohy, ale zobrazuje se to takhle... Asik jsem to měla vyfotit naležato...

Žádné komentáře:

Okomentovat